من القلب للقلب منتدي كل القلوب
أهلا وسهلا بزائرنا الكريم

نتمني لك وقت ممتـــــــــــع

للاشتراك في المنتدي اضغط علي " التسجيل "
أهلا وسهلا بزائرنا الكريم

نتمني لك وقت ممتـــــــــــع

للاشتراك في المنتدي اضغط علي " التسجيل "
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي من القلب للقلب منتدي لكل الحياة منتدي ترفيهي لنشر الثقافه الأدبيه والعلمية وتنمية المواهب وابداء الرأى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا بحب أنا مجنون

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
beuty_nature

انثى
الموقع الموقع : egypt

أنا بحب  أنا مجنون Empty
مُساهمةموضوع: أنا بحب أنا مجنون   أنا بحب  أنا مجنون Emptyالخميس أبريل 08, 2010 1:29 pm

السلام عليكم
فى الحقيقه دى اول مشاركه ليا ف منتداكم الكريم وارجو ان تنال اعجابكم.بشكر صديقتى موهرا على تعريفى بهذا المنتدى الجميل.
والنهارده هكلمكم عن معنى الحب.من فتره قريت مقال جميل بيصور وكأن فى معركه بين الفضائل والرزائل
يعنى الفضائل زى الحب والرقه والجمال والرزائل زى الكره والكدب والجنون المهم الجماعه اتفقوا يلعبوا استغمايه مع بعض وطبعا كل واحد هيستخبى ف مكان طب ومين اللى يعد مش هتصدقوا اختاروا الجنون.
الجنون ابتدى يعد 10.....20......30.....هها وهم يقولوا لسه .االرقه اختارت تستخبى جنب القمر والجمال اختار مكان هو كمان والحب استخبى ف وسط الورود , اما الكدب قال هستخبى ف بركة ميه وراح استخبى فى وسط الزباله وبرضه الباقيين كل واحد شاف مكان..المهم الجنون لما تعب من العد قعد يدور عليهم ومسكهم كلهم الا الحب وفضل يدور ويدور..........مفيش فايده . وطبعا الكره معجبوش ا لكلام ده راح للجنون واداله عصا وقاله اضرب بيها ف وسط الورد وهتلاقى الحب ولإنه الجنون فطبعا نفذ من غير ما يفكر......وفضل يضرب يضرب لحد ماسمع صراخ وبكاء شديد وفوجئ بالحب يخرج وايده فوق عينيه والدم بيسقط من بين صوابعه ولأسف فقد عينيه .ندم الجنون على اللى عمله وقرر ان يكفر عن ذنبه بإنه يظل عمره الباقى يقود الحب....................
ومن يومها اصبح الحب اعمى يقوده الجنون عشان كده دايما مراية الحب عاميه ودايما العاشق مجنون
.
mohra sayra

mohra sayra

انثى

أنا بحب  أنا مجنون Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا بحب أنا مجنون   أنا بحب  أنا مجنون Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 5:05 am

اهلا بيكى beuty_nature منوره المنتدى والله دا شرف لينا طبعا ان حد قمر زيك يشترك معانا فى المنتدى

وبصراحه موضوعك جميل جدا ومضمونه واضح شكرا على مجهودك beuty_nature
beuty_nature

انثى

أنا بحب  أنا مجنون Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا بحب أنا مجنون   أنا بحب  أنا مجنون Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 5:43 am

دا نورك والله ياموهرا ونور اصدقاء المنتدى
الف شكر ع مرورك
ahmed mora

ahmed mora

ذكر
الموقع الموقع : عنواني كل بقعة تحت السماء

أنا بحب  أنا مجنون Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا بحب أنا مجنون   أنا بحب  أنا مجنون Emptyالأربعاء أبريل 21, 2010 1:15 pm

ما اجمل المواضيع التي تخرج بصدق من القلب فمن الطبيعي جدا انها لا تجد لنفسها مكانا ومنتهي ومستقر الا القلب

تسلم ايدك يا جمال الطبيعة
تقبلي مروري

أنا بحب أنا مجنون
صفحة 1 من اصل 1