من القلب للقلب منتدي كل القلوب
أهلا وسهلا بزائرنا الكريم

نتمني لك وقت ممتـــــــــــع

للاشتراك في المنتدي اضغط علي " التسجيل "
أهلا وسهلا بزائرنا الكريم

نتمني لك وقت ممتـــــــــــع

للاشتراك في المنتدي اضغط علي " التسجيل "
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي من القلب للقلب منتدي لكل الحياة منتدي ترفيهي لنشر الثقافه الأدبيه والعلمية وتنمية المواهب وابداء الرأى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عايزه فانووووووووس

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohra sayra

mohra sayra

انثى
الموقع الموقع : egypt

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالثلاثاء أغسطس 03, 2010 12:05 pm

السلام عليكم احلى اعضاء

ازيكم شو اخباراتكم ياجماعه

كل سنه وانتم طيبين بمناسبة الايام الحلوه دى ودخول رمضان المبارك ان شاء الله علينا وعليكم

بصراحه ياجماعه انا عندى كبت وهو انى لازم اجيب كل سنه فانوس واقعد العب بيه ومتعرفوش بيجى ازاى انا بقعد ازن على اى حد اما يزهق منى ويجيبهولى لانى بصراحه بنكسف اروح اشتريه وكل اما اقول لحد انا عايزه فانوس يقعد يضحك عليا ويقولى انتى كبرتى خلاص بجد ياجماعه انا بضايق اوى لما حد يقولى كده انا عايزه افضل صفيره وطفله على طوووووووووووووول عامة حتى لو كبرت انا برضه جوايا طفله تقولو بقى هبله تقولو عيله هو كده المهم انا عايزه فانووووووووووس مليش دعوه بجد هموت لو مجبتش فانوووووووووس

طبعا دلوقتى كلكم بتقولو عليا عيله وايه الكلام ده بس والله انا تعبت من الكلام قولت اما ادخل المنتدى واشارك احلى اعضاء ويقولولى رايهم فى الموضوع ده

مستنيه ردوركم ياقمرااااااااااااااات
de7ka

de7ka

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالثلاثاء أغسطس 03, 2010 12:19 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ميرسى يامهرا فكرتينى بالسنه اللى فاتت لما لاقيتك بتعيطى علشان الفاونوس وصعبتى عليا وروحت اشتريته ليكى هههههههههه بسيحلك اهو فى المنتدى علشان تعرفى افضالى عليكى انا مبحبش اتكلم عن نفسى هههههههههههههههههههه انتى احلى مهرا فى الدنيا وأرق انسانه واطيب انسانه الكلام دا بجد مش مجامله بس والله انتى انسانه فعلا رأئعه واتمنى انى اكون زيك فى يوم من الايام وانتى اجمل مافيكى انك من جواكى طفله بريئه وطيبه وحنونه جداااااااااااااااااااااا

كل سنه وانتى طيبه ياحياة قلبى وكل اعضاء المنتدى بخير ياااااااااااارب

متخافيش لو محدش جابلك فانوس شكلى انا اللى هدبس فيه السنه دى كمان ههههههههههه
mohra sayra

mohra sayra

انثى

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالثلاثاء أغسطس 03, 2010 12:43 pm

حبيبتى انتى يادودو والله دايما حاسه بيا وبجد شكرا على الكلام الجميييييييييييييييييل ده والله انتى سكر
Heartbeat

Heartbeat

ذكر
الموقع الموقع : Kingdom of Saudi Arabia

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالأربعاء أغسطس 04, 2010 12:00 am

أحييك mohra sayra على شجاعتك في الطلب

على فكرة جميل جدا إنك تعيشي طفلة

لأن الطفل يعبر عن البراءة

بس De7ka بتحبك اوي معلش بقى هاتلها تاني فانوس بدل ما ابعتلها واحد على Fedex
mohra sayra

mohra sayra

انثى

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالأربعاء أغسطس 04, 2010 1:20 pm

دقة قلب كتييييييييييير يسعدنى مرورك وميرسى ياجميل على الكلام الرقيق ده وكأنك جبتلى فانوس ههههههه
همسة حب

همسة حب

انثى

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 7:13 am

كل سنه وانتو طيبيييييييييييييين وتكون ايام حلوه عليكم وعلينا يااااااارب
mera

mera

انثى

عايزه فانووووووووس Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزه فانووووووووس   عايزه فانووووووووس Emptyالسبت أغسطس 07, 2010 12:14 pm

كل سنه وانتو بخييييييييييييييييييير يارب

عايزه فانووووووووس
صفحة 1 من اصل 1